Confidențialitatea ta este importantă pentru S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. Scopul acestei Politici de confidențialitate este să-ți explice ce date culegem, de ce le culegem și modul în care folosim, dezvăluim, transferăm și stocăm
datele tale.
1. Identitatea S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L.
Dacă ai întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, ne poți contacta utilizând informațiile de mai jos.
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L
Adresa: str. Biruinței, nr. 9, Constanța, Constanța, România
Telefon: 0722 425 273
E-mail: contact@taschi.ro
Telefon: 0722 425 273
CUI: RO 40759183
Nr. Ord. Reg. Com.: J13/1082/2019
Clienții noștri pot trimite întrebări în legătură cu protecția datelor, confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal, la adresa de e-mail contact@taschi.ro
2. Ce informații colectăm?
Poți vizita site-ul nostru în mod anonim.
Dacă alegi să te înregistrezi pe site-ul nostru, vor fi procesate patru categorii de date către tine și în numele tău:
2.1 “Datele contului”
Când te înregistrezi pentru un cont pe site-ul nostru, sunt colectate detalii de bază cum ar fi:
- Cod de Identificare Fiscală
- adresa de e-mail a firmei
- telefon
- numele persoanei tale de contact (nume, prenume, e-mail)
- adresa sediului (oraș, județ, stradă, cod poștal)
- Nr. Înmatriculare în Reg. Com
- dacă ești sau nu plătitor de TVA
- datele tale de acces (nume cont, nume utilizator, parolă)
După completarea tuturor acestor date, ești rugat să accepți termenii și condițiile de utilizare, după ce le-ai luat la cunoștință în prealabil.
2.2 “Datele de configurare”
Colectăm datele, pe care tu le introduci în mod direct în aplicația noastră după autentificare și conectare (folosind interfața utilizator disponibilă prin browser sau serviciul API) cum ar fi:
- datele ce țin de contul tău, respectiv datele personale (nume, prenume, telefon) , datele de acces (nume utilizator, parolă nouă dacă dorești să o schimbi, e-mail), cheia API și detalii despre abonamentul TASCHI CRM, pe care îl poți modifica oricând din această secțiune;
- datele despre firma ta, respectiv date fiscale și date de contact: (denumire, CIF, plătitor de TVA sau nu, Nr. Ord. Reg. Com, EUID, adresă, oraș, județ, țară, cod poștal, telefon, fax, e-mail, site), date bancare (denumire bancă, IBAN, SWIFT, monedă), utilizatori și drepturi acordate utilizatorilor (datele personale și datele de acces ale acestora);
- configurările documentelor: valori implicite pentru facturare (monedă, cotă TVA, curs BNR, data scadenței facturilor, penalizările pe zi sau pe lună, valori implicite pentru explicații/ mențiuni, care vor fi adăugate pe toate documentele create; acestea pot fi setate pentru facturi, facturi proforme, chitanțe, cât și avize), configurările seriilor tuturor tipurilor de documente, setarea modelelor și șabloanelor pentru toate tipurile de document, culori și fonturi, care vor asigura design-ul dorit documentelor tale.
Aceste date influențează în mod decisiv funcționarea aplicației, conținutul și aspectul documentelor rezultate, care pot fi trimise către clienții tăi finali și eventuala comunicare automată cu clienții tăi finali (trimitere facturi scadente, mesaje de amintire, mesaje de confirmare).
2.3 “Datele clienților și a utilizatorilor definiți de tine“
În aplicația noastră poți defini mai mulți utilizatori cu diverse drepturi, care vor putea folosi aplicația (pot avea drepturi de administrator, respectiv să facă orice tip de modificări, drepturi de acces, sau pot fi dezactivați,
fiind deci în imposibilitate de a folosi serviciul).
Date, pe care tu le poți stoca în aplicația noastră despre utilizatorii contului, care sunt împărțite în două categorii: opționale și obligatorii.
*Obligatorii: nume, prenume, nume de utilizator, adresă de e-mail.
*Opționale: telefon
În aplicația noastră poți defini mai mulți clienți de-ai firmei tale. De asemenea poți defini persoane de contact ale clienților tăi.
Date, pe care le puteți stoca în aplicația noastră despre clienți, care sunt împărțite în două categorii, respectiv opționale și obligatorii.
*Obligatorii: (CIF, denumire, tip client, adresă, oraș, țară)
*Opționale: indicator TVA, Nr. Ord. Reg. Com., numele băncii, numărul contului (IBAN), cod poștal, județ, e-mail, fax, telefon, site și
Date, pe care le poți stoca în aplicația noastră despre clienți, care sunt împărțite în două categorii: opționale și obligatorii.
*Obligatorii: nume, prenume
*Opționale: telefon, mobil, e-mail.
Înregistrările salvate de tine pentru utilizatori, clienți și persoane de contact pot fi asociate cu diverse alte înregistrări, cum ar fi documentele, produsele, abonamente, documente standard.
2.4 “Datele generate de sistem” Serviciul creează și stochează automat metodele pe baza celorlalte tipuri de date, ex:
Datele abonamentului, cum ar fi data de începere și data de sfârșit.
Facturile emise clienților serviciului TASCHI CRM.
Poți crea, edita, modifica și șterge toate datele administrate de tine prin intermediul interfeței utilizator sau interfeței API. Dacă o instrucțiune specifică, privind datele personale nu poate fi efectuată prin interfața utilizator
sau API, poți să ne trimiți instrucțiuni specifice folosind adresa de email contact@taschi.ro
3. Pentru ce folosim informațiile tale?
Orice informație, pe care o colectăm de la tine poate fi utilizată pentru unul sau mai multe din următoarele scopuri:
3.1. Pentru a-ți personaliza experiența și interfața (informațiile, precum codul TVA intracomunitar, sau TVA implică apariția coloanei de TVA, dacă ai definit un punct de lucru poți alege ca acesta să apară pe
factură, dacă ai predefinit mențiunile pentru documente, acestea vor apărea pe fiecare document emis, dacă predefiniți, chiar și datele opționale ale utilizatorilor, acestea pot apărea dacă vor fi selectați ca delegat, casier,
etc). Toate acestea vor ajuta la îndeplinirea mai exactă a nevoilor tale individuale;
3.2. Pentru a-ți permite să controlezi conținutul și aspectul documentelor rezultate din aplicația TASCHI CRM (facturi, avize, comenzi, contracte, oferte, chitanțe, proforme, alte documente) precum
și interacțiunea cu clienții tăi (trimiteri manuale sau automate a facturilor pe e-mail), emiteri automate de facturi sau proforme prin rularea abonamentelor definite, afișarea unei pagini publice cu datele unui document și
posibilitatea de a-l descărca în format PDF, și alte funcții personalizate;
3.3. Pentru a îmbunătăți sistemul S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L., se străduiește continuu să îmbunătățească ofertele site-ului nostru pe baza informațiilor și feedback-ului, pe care le primim de la
clienții noștri);
3.4. Pentru a te identifica ca parte contractantă;
3.5. Pentru a-ți permite să te autentifici în siguranță la: https://crm.taschi.ro
3.6. Pentru a stabili un canal principal de comunicare cu tine (adresa de e-mail, telefon, adresă, nume, prenume);
3.7.Pentru a permite companiei S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. să emită facturi valabile și să proceseze tranzacții. Informațiile tale nu vor fi vândute, schimbate, transferate sau date oricărei alte
companii, din orice motiv, fără consimțământul tău, altfel decât în scopul explicit de a furniza serviciul solicitat;
3.8. Pentru a permite manipularea automată a abonamentelor;
3.9. Pentru a-ți furniza informații agregate cu privire la clienții și produsele tale, la documentele create, la abonamentele definite, documentele standard, la proiectele etc.
3.10. Pentru a trimite mesaje importante legate de serviciul TASCHI CRM pe e-mail (adresa de e-mail, pe care o furnizezi poate fi utilizată pentru a-ți trimite informații și actualizări referitoare
la site-ul nostru, anunțarea expirării perioadei promoționale, trimiterea facturilor scadente, trimiterea mesajelor de amintire a plății, trimiterea mesajelor de întârziere a plății, informații despre eventuale incidente în
legătura cu activitatea contului tău);
3.11. pentru recuperarea debitelor și soluționarea oricăror diferende judiciare aflate în legătură cu raporturile contractuale.
4. Baza legală
4.1. Regulamentul UE, privind protecția generală a datelor (GDPR)
Prelucrarea datelor tale se face fie pe baza consimțământului tău, fie în cazul, în care prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract, la care ești parte sau pentru a lua măsuri la solicitarea ta înainte de a încheia
un contract, cf. GDPR art. 6 (1) (a) - (b).
Pentru a încheia un contract de adeziune la serviciul TASCHI oferit de S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L., trebuie să ne furnizezi datele personale necesare.
5. Cum protejăm informațiile tale?
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. implementează următoarele măsuri tehnice, fizice și organizaționale pentru a menține securitatea datelor tale personale împotriva distrugerii accidentale sau ilegale sau a pierderii accidentale,
modificării, utilizării neautorizate, modificărilor neautorizate, divulgării sau accesului și împotriva oricărei alte forme de prelucrare ilegală.
5.1. Disponibilitate
Serviciul utilizează caracteristicile extinse ale mediului cloud pentru a asigura o disponibilitate ridicată, cum ar fi redundanța completă, echilibrarea încărcării (load balancing), scalarea automată a capacității, backup-ul continuu
al datelor.
Nu există date personale stocate permanent în afara platformelor cloud administrate de S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. Astfel, securitatea fizică este menținută de S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L., a se vedea
clauza 7. Datele prelucrate sunt în siguranță. Centrele de date unde sunt stocate fizic datele sunt deținute de hostico.ro, deci localizate în Uniunea Europeană. Awesomeness 73 și ceilalți subcontractanți se conformează tuturor
cerințelor GDPR.
5.2. Integritate
Pentru a asigura integritatea, toate transmisiile de date sunt criptate pentru a se alinia cu cele mai bune practici pentru protejarea confidențialității și a integrității datelor. Utilizăm tehnologia Secure Socket Layer (SSL)
pentru a transmite comunicațiile dintre tine și aplicație, folosind interfața utilizator sau serviciul API. Pentru datele în tranzit, serviciul utilizează protocoale de transport standard pentru industrie atât între dispozitive
și centrele de date cât și în interiorul centrelor de date.
5.3. Confidențialitate
Toți membrii personalului sunt supuși unei confidențialități depline, iar subcontractanții și subprocesorii trebuie să semneze un acord de confidențialitate, în cazul în care confidențialitatea totală nu face parte din principala
înțelegere dintre părți.
Ori de câte ori datele personale sunt accesate de personal autorizat, accesul este posibil numai printr-o conexiune criptată.
5.4. Transparenţă
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. te va informa în permanență despre modificările aduse proceselor pentru a proteja confidențialitatea și securitatea datelor, inclusiv practicile și politicile. Poți cere oricând informații
despre locul și modul, în care datele sunt stocate, securizate și utilizate.
5.5. Abilitatea de a interveni
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. îți permite să accesezi, să rectifici și să ștergi datele administrate de tine utilizând interfața utilizator și serviciul API. Se pot face și batch actions, adică se pot șterge înregistrări
multiple, se pot importa fișierele cu înregistrări multiple și se pot și modifica înregisitrări multiple (de ex. Când se schimbă cota TVA).
Responsabilitatea generală pentru securitatea datelor revine responsabilului de protecție (DPO) a datelor al S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. care educă și actualizează personalul cu privire la măsurile de securitate
a datelor.
5.6. Monitorizarea
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. utilizează rapoarte și notificări de securitate pentru a monitoriza tentative de acces sau utilizare frauduloasă și pentru a identifica și contracara în mod proactiv potențialele amenințări.
Operațiile administrative, inclusiv accesul la sistem, sunt înregistrate pentru a furniza un istoric al acțiunilor (audit trail) dacă se fac modificări neautorizate sau accidentale.
Performanța și disponibilitatea sistemului sunt monitorizate atât de serviciile de monitorizare interne, cât și de cele externe.
5.7. Notificarea privind încălcarea datelor cu caracter personal
În cazul, în care datele tale sunt compromise, S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. îți vom notifica ție și autorității (autorităților) de supraveghere competente în decurs de 72 de ore prin e-mail informații despre
amploarea încălcării, datele afectate, orice impact asupra serviciului și a planului de acțiune S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. cu măsuri pentru a asigura datele și pentru a limita orice posibil efect negativ asupra
persoanelor vizate.
"Încălcarea datelor cu caracter personal" înseamnă o încălcare a securității care duce la distrugerea, pierderea, modificarea, dezvăluirea neautorizată sau accesarea neautorizată a datelor personale transmise,
stocate sau prelucrate în alt mod în legătură cu furnizarea serviciului.
6. Cum folosim cookie-urile?
Vezi declarația Cookie a S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. de la https:taschi.ro/cookies.html pentru informații despre cookie-urile, pe care le folosim.
7. Dezvăluim informații unor părți externe?
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. nu vinde, comercializează sau transferă în alt mod părților externe orice informații de identificare personală.
Parteneri sau subcontractori de încredere, care ne asistă în exploatarea site-ului nostru cu scopul desfășurării afacerii noastre sau în deservirea ta pot avea acces la informații:
- atunci când credem că acest lucru este necesar pentru a respecta legea,
- când suntem solicitați în acest sens de către organele competente ale statului,
- pentru a impune respectarea politicilor site-ului nostru,
- pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța noastră sau a altora de identificare personală pe baza nevoii de a cunoaște și vor avea obligația contractuală de a păstra confidențialitatea informațiilor.
De asemenea, vom putea să dezvăluim informații în următoarele situații:
7.1. Subcontractanții și partenerii de încredere
Pentru oferirea serviciilor disponibile prin site-ul https://crm.taschi.ro colaborăm cu diverși subcontractanți și parteneri de încredere. Din datele furnizate mai jos, poate fi observat faptul că date cu caracter personal sunt
transferate doar către unii dintre aceștia:
hostico.ro - care ne oferă servicii de cloud și infrastructură. Aici sunt stocate și transferate inclusiv date cu caracter personal.
Google - ne oferă serviciul Google Analytics. Nu transferăm date cu caracter personal către acest partener.
Toți subcontractanții noștri, care prelucrează datele personale trebuie să se conformeze prevederilor GDPR. Vom monitoriza menținerea standardelor impuse de GDPR de către subcontractori și subprocesori pentru a se asigura că sunt
îndeplinite cerințele privind protecția datelor.
Modificările privind adăugarea sau înlocuirea subcontractanților sau a partenerilor care manipulează datele cu caracter personal vor fi anunțate prin actualizarea prezentului document. Tu ai posibilitatea de a te opune unor astfel
de modificări și de a rezilia contractul cu S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L.
7.2. Divulgarea obligatorie din punct de vedere legal
S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. va divulga datele clientului către organele de drept dacă există acceptul tău sau dacă este o cerință legală. S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L va încearca să limiteze divulgarea
datelor la strictul necesar.
8. Unde stocăm informațiile?
8.1. Locația datelor personale
Toate datele sunt stocate în centrele de date ale hostico.ro. În situația, în care delegăm activități de prelucrare a datelor către subcontractori, acești subcontractori trebuie să fie certificați conform EU-US Privacy Shield.
Datele stocate în baze de date relaționale sunt replicate în mod automat în timp real către bazele de date secundare sau folosind mecanisme de replicare multiplă automată în cadrul clusterelor de bază de date Multi-Master cu minim
3 instanțe.
Datele stocate în sisteme de fișiere sau folosind servicii de stocare compatibile sunt de asemenea disponibile în copii multiple, care se realizează în mod automat cel puțin o dată pe zi.
Se fac în mod automat copii de siguranță a bazelor de date pentru a permite restaurarea stării acestora la momente anterioare. Perioada de retenție este de 7 zile. Copiile de siguranță sunt stocate pe dispozitive fizice diferite
de cele, pe care rulează instanțele bazelor de date.
8.2. Instalarea de software pe sistemul clientului
Nu este necesară instalarea de software pentru a utiliza serviciul. Serviciul oferit de S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L este accesibil printr-un browser web standard, utilizând automat o conexiune https criptată
pentru toate comunicațiile dintre browserul tău și serverul S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L pentru a proteja orice date de interceptare în timpul transferurilor de rețea.
9. Acces, transfer de date, migrare și asistență de transfer
Poți obține în orice moment confirmarea de la S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. cu privire la faptul că datele personale referitoare la tine sunt procesate sau nu.
10. Solicitarea de rectificare, restrângere sau ștergere a datelor cu caracter personal
10.1. Rectificare
Poți obține în orice moment, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor personale inexacte referitoare la tine, cf. clauza 5.6.
10.2. Restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal
Poți oricând să soliciți S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L să restricționeze prelucrarea datelor cu caracter personal atunci când se aplică una dintre următoarele:
- dacă contești acuratețea datelor personale, caz în care restricționarea se aplică pentru o perioadă, care să permită companiei noastre să verifice corectitudinea datelor personale,
- dacă prelucrarea este ilegală și te opui ștergerii datelor cu caracter personal și soliciți în schimb restricția de utilizare a acestora,
- dacă S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar ele sunt solicitate de tine pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale.
10.3. Ştergere
Poți să soliciți, fără întârziere nejustificată, ștergerea datelor cu caracter personal care te privesc și S.C. AWESOMENESS 73 S.R.L. va șterge datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate atunci când se aplică una dintre următoarele:
- dacă datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate,
- dacă îți retragi consimțământul, pe care se bazează prelucrarea și nu există altă bază legală pentru prelucrare,
- dacă datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal,
- dacă datele cu caracter personal trebuie să fie șterse pentru a respecta o obligație legală din legislația UE sau națională.
11. Acordul de prelucrare a datelor
Deoarece este posibil ca prin utilizarea serviciilor TASCHI să gestionezi date cu caracter personal este necesar să-ți dai acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Declari în mod expres că înțelegi și accepți acest acord de prelucrare a datelor.
12. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Dacă vom decide să modificăm Politica de confidențialitate, vom opera respectivele modificări și le vom publica într-un nou newsletter.
Dacă continui să navighezi înseamnă că ești de acord cu folosirea cookies pe acest site. Mai mult