Pentru că și afacerile visează să crească mari!

Povestea Taschi - asistenul online al afacerii tale

Taschi este unul dintre proiectele Awesomness 73 și a apărut prima dată pe hârtie în 2018.

Întregul proiect a stat în lucru la AYG - o echipă extraordinară de programatori, și în decembrie 2019 a fost online pentru prima dată.

În martie 2020 a primit și prima sa temă, culori și logo și, mai mult de atât, site-ul de prezentare a întregii aplicații.

Taschi a apărut din dorința de a eficientiza o serie de procese ale unei afaceri. Procese foarte utile și necesare și care, de multe ori, sunt făcute cu pixul pe o foaie, agendă sau se folosesc sisteme online.

Și aici mă refer la facturi, chitanțe, notițe ale întâlnirilor cu clienții (pe care nu le mai găseam EXACT când aveam nevoie de ele).

Îmi aduc aminte și acum de ofertele comerciale pe care le trimiteam către clienți și care arătau într-un mare fel …. :)

Sau ce spui despre proiecte complexe, organizarea unor evenimente care presupun diferite etape legate între ele, activități în cascadă, resurse alocate.

Cu mulți ani în urmă am reușit să cumpăr o aplicație care îmi permitea să fac facturi și să introduc clienți și care nu îmi permitea, totuși, să completez infromații despre aceștia, lucruri importante despre relația cu ei. După 3 ani am renunțat, deoarece nu mai funcționa pe noul laptop pe care îl cumpărasem.

Apoi, am folosit un CRM gratuit și care era foarte vast și te încurcai, până la final, în module nefolosibile.

Și pentru că nu găseam o aplicație care să mă ajute să scurtez timpul petrecut cu o parte din procesele afacerii mele și să am timp de lucru mai mult cu clienții sau timp personal, a apărut ideea unui CRM simplu, centrat pe procese clare și care să fie online. A apărut Taschi!

Inițial am gândit care ar fi procesele utile în orice timp de afacere: oferte, facturi proforme, facturi, plăți.

Apoi, am indentificat importanța proceselor de vânzare și am construit Formulare Automate care adună într-un singur loc informații relevante despre viitorii tăi clienți și care

Și, în timp, m-am centrat și pe acele procese care implică: echipe, proiecte, rezervări.

Dacă vrei să vezi și tu cum funcționează Taschi - Asistentul online în afacere te invit să te înregistrezi și să îl testezi.

Taschi că este o aplicație foarte simplă și utilă tuturor care au vise mari și care vor să construiască afaceri puternice.

Voi fi alături de tine atunci când vei explora un CRM numit Taschi.

Am înțeles

Dacă continui să navighezi înseamnă că ești de acord cu folosirea cookies pe acest site. Mai mult